Karmaşık....

on 26 Aralık 2013 Perşembe
         
             
                Oyyy kafam çok karışık hergün birsürü olay oluyoki oturup dedikodu yapasım var deliler gibi ;) o derece yani siz düşünün ... Artık bende kik kullanıyorum anacım bqna ulaşmak isteyen kullanıcı adım : ekin.2006 ekleyebilirler ;)  


          Ahh ahh yurttaki arkadaşlarımda fırlama bir okadar çapkın ve yakışıklı olan çocuk sen yokmusun !!! Beni benden alıyosun. Ne o tavırlar ne bacağını bacağıma atıyosun? Hadi attın diyelim ne diye oynatıyon sen oynattıkca bnm vucudumdada oynayan şeyler oluyo ama " :)) " 


         Benim istanbullu iki arkadaşım var benim durumumu az çok anlamışlar iki gün boyunca " sen bişi saklıyosun söyle söyle söyle " diye diye kafamı sikmişlerdi. Bende söylemiştim onlara ama direk  Gay'ım demedin nasıl tepki vereceklerini bilmiyodum bu yüzden ;
-" Ben bisexualim ama bi erkekle birlikte olmadım bu bendeki hoşlantı sadece " diye yalan söyledim cocuklar normal karşıladı. Taki dün akşama kadar ...

     Israrla bana bi kız bulucaklarını söyleyip ısrarla seni düzeltcez merak etme diyip duruyolar :((  bunları nasıl başımdan atıcam bilmiyorum fikri olan varsa buyursun... 

      Neyse konudan konuya atlamak olmaz bu yazıyı burda bitiriyim ;)) yardımcı olmak isteyen varsa yazsın bana ... 


0 yorum:

Yorum Gönder