BİR ORTAYA KARIŞIK SALATA LÜTFEN !

on 28 Kasım 2012 Çarşamba


Ah nereden başlayayım ?   Misal bana " Miskin 2 haftadır bir yazı yazamadı " dediğinizi duyar gibiyim. Haklısınız 2 haftadır bir yazı yazıcam   elim klavyedeki tuşlara gitmiyodu. Ama çok yoğundum inanki  daha yeni yazabiliyorum.

Bu yazımda ortaya karışık bişiler yapayım dedim ve sizler için  bir sürü konu hazırladım =)

Misal ben öğrenim hayatımı dondurdum ve daha iyi bir bölüme gitmek için kendimi bir dershaneye kayıt ettirdim. Başta neden böyle bir salaklık yaptım diye düşünürken dershanedeki yakışıklı uzun boylu sexsi hocaları ve birbirinden tatlı hocalar kadar yakışıklı öğrencileri görünce  tamam tam yerine düşmüşüm dedim =)

Yanlış okumadınız hocalar manyak sexsi ve yakışıklı =) heleki bi kaç öğrenciyi kestirdim gözüme  muhabbeti kurmaya başladım gibi sonum hayır olsun ...

         Ahh ahh bir hoca varki bekar sanıyodum  meğersem evliymiş ama uzun boylu sarışın  hafif toplu ... Kıvanç Tatlıtuğ'un bizim dershanedeki şubesi gibi. Geçen kot pantolon giymiş hafif dar gibi o nasıl birşeydir tüm mal ortada resmen ders boyu hocanın şeyine baktım ya =) ( BUT BUT BUT ) 

Bir diğer yakışıklı ise bekarmış  ama çok zayıf ve bıyıklı =) ahahah ama yakışmışş harbi harbi yakışmış evinde özel ders veriyomuki bir sorayım en iyisi =)


Bu arada planetromeo dan bir tanıdığımla aynı dershanede çıktım hatta bunla ilgili bir yazı yazmıştım ki benn =)  Çok sempatik onuda eve atmak için elimden geleni yapıyorum =)

Ahh sormayın a dostlar derdin ne diye... Derdim büyük  :(   Sakın şimdi yazacaklarım ile kendimi övdüğümü sanmayın cidden hiç hoş bir durum değil :(  3 tane kız varki sanırsam bana yavşıyolar her ne kadar aramıza çizgi koysam da yok olmuyo beni görünce gülümsüyolar hareketleri değişiyolar kızlar kendilerini kaybediyo resmen ... Ki içimden hiçbirşey geçmiyo onlara karşı :( sonuçta ben kendimi biliyorum  ve onlarıda üzmek istemiyorum nasıl işin içinden çıkıcam ? Bi el atın yardım edin =)))

Ailesel baskı : Annem sardı bana kız arkadaşını getirsene diyip duruyo  breh  breh ... Çok samimi olduğum bir kızla ders çıkışı aynı yoldan giderken ( ki ben kabul etmez diye beklerken maksat teklif etmek olsun ) gel bi çay ısmarlayım annemin yanında dedim . kızda tabi damdan düşer gibi kabul etti.Yol boyunca ne dediysem vazgeçiremedimde. İşin varsa sıkıntı değil falan desemde fayda etmedi ve tabi olan oldu annemde kız arkadaşınmı diye damgayı yapıştırdı.



AAA ben geçen bi kız arkadaşa açıldım eşcinsel olduğumu söyledim =) öyle bir rahatladım ki beraber erkek kesiyoruz =))  kız yargılamadı sadece güldü geçti normal bu dedi =)  ( çevremdede amma kız varmış haa anlatırken farkettim )

Bu arada benim gay yaptığım hetero varya bahsetmiştim hani size, sanırsam kendinden soğutmaya çalışıyo benii :( off hiç mutlu olamayacakmıyım ben ?? :(  Ne yapsam ne etsemde kendime bağlasam ? Acil ders verecek biri aranıyo ? Bana erkek tavlama sanatını anlatacak biri lazım. "Erkek Tavlama Sanatı" aslında güzel konu olurmuş bişiler öğrenince yazsam mı ne yapsam ?

Böyle bir Aşk bulabilecek miyim acaba ? 
 Yeter be anacım aklıma şimdilik bu kadarı geliyo ... Daha yazarım yine aklıma geldikçe =)  bu sefer bu kadar uzun ara vermicem söz ! =)

Bir nebzede olsa okurken yüzünüzde bir tebessüm oluştuysa severek okuduysanız ne mutlu bana =)

2 yorum:

BiGay dedi ki...

senin de işin çok vallahi..
ama biseksüelliği tattırdığın adamı bırak o sana geri dönecektir zaten.. dönmezse de unut gitsin başkası mı yok allah aşkına ;)

Ekin Türe dedi ki...

2 gundur bu taktigi uyguluyorum bakalim ne olcak ? Harbi asiri yogunum bu aralar bazi gunler oluyo pc ye oturamiyorum bile tel den islerimi halletmeye calisiyorum ...

Yorum Gönder