Ankara'da El Ele

on 18 Eylül 2012 Salı



Bu yazıyı yazarken aklıma Bigay'ın İstanbul'la Elele yazısı aklıma geldi. Yazmazsam çatlarım :) Ankara'da bi gay çift nasıl elele dolaşıyo? Nasıl sarmaş dolaş dolaşıyo? Heleki Ankara'da ... İlk sıralarda bayağı garibime gitti ama sonra olanlara ve çevreme bakınca aklıma değişik fikirler geldii ... 

Bunlar kesin ve Kanıtlanmış ( Sanki bilimsel bir olayı açıklığa kavuşturuyoruz değil mi? ) 

  • Madde 1 : Ankara'da Gay semtleri var. Aslında bu her ilde var Özellikle üniverisite çevrelerinde kalanlar bilir. Hatta direk üniversitede okuyanlar daha daha iyi bilir. Sevgilimin Üniveristesine yakın bir semtte oturması ve benim sık sık onun yanına gitmem her gidişimde ayrı gözlemler yapmam buna yetti. Gay çift olan bi arkadaşıma baktımda o semte geldimi sarmaş dolaş :) sanki 40 yıldır sevgilisini görmüyoda bıraksan yoksa s*kişecek o derece rahat  el ele tutuşmalar , elini sevgilisinin belinme atmalar , yolda boynundan öpmeler yada en bariz olanı oturupta yemek yediğimiz bir cafede birbirlerine yemek yedirip ( tabi bu kısımdan okdar bişi yok bunu bende yaptım ) ardından boynundan öpmesi omzuna yatması ( amaa bak bunu ben yapmadım işte ) Ne bileyim bi an tırsmadım değil cevreden biri laf atıcakta  mekanda kavga çıkıcak yada yolda yürürken laf yicezde biri tekme tokat dalacak bize ... Korktum abi  yalan değil ... 

  • Madde 2 :  Halka açık alanlar Bu alanlar her semtte aynıdır yani bi İstanbul'a gidersin  Taksim'de İstiklal'de  yada Ankara'da Kızılay'da Tunalı Hilmi'de bir bakışta "aha bak bu gay" yada "bunlar gay çift " diyebileceğin  kişileri görebilirsin ... Ama şöylede bir genelleme yapabiliriz. Halka açık alanlar bir nebze olsun daha düzgün yani kendini belli etmek istemeyende olabilir yada kendini belli etse bile yanındaki arkadaşları ile samimiyetini belirli bir ölçüde tutmasını bilende olabililr. 
 
  • Madde 3 :  "Ne kadar Lüks O kadar Gay"  bunu neden dedim ? İşte açıklaması ; Şöyle bir bakıyorumda Ankara'daki çok lüks semtler de daha çok gay var  ve kendilerini her ne kadar gizleyeme çalışsalarda bunu beceremiyolar bir kere böyle yerlerdekilerin havaları yeter yani kendilerini belli etmeye ... Öyle ama. Şuan Ankara'da bi Çankaya olsunbi eryaman olsun yada bi Bahçelievler olsun hatta Tunalı Hilmi'de olsun  buralara gitseniz çok basit gay diyebilirsiniz 
Bunları diyorum Çünkü bu semtlerde yada bunlara benzer semtlerde Elele tutuşmuş yada kol kola girmiş bi gay çift görebilirsiniz. Ben sevgilim yanımdayken böyle yapamıyorum şahsen .. Bi tanıdık çıkıcak bu benimde tanıdığım olabilir sevgiliminde tanıdığı olabilir yada üniversiteden bi arkadaşımız görebilir diye çekiniyorum. 

AAA bak  bazı yerlerde varki ( artık yer adı demeyim biri çıkıcak Ankara'da bildiğin yerler başka neresi diyecek ) okadar geri kafalı kaba saba adam dolu ama biz kaldırmaz burası bizi derken  arkadaşım gene sarmaş dolaş ( nasıl canım çekiyo ama sormayın ) şok oldum vallaha yahu :))

Vallaha şimdi şunuda diyim sakın Ankara'ya karşı bişi sitem ettiğimi falan sanmayın aksine bu tip yerlerde gezmesi yaşaması daha güzel :) Millet uyandı artık kimse karışmıyo bile ama arada dengesizler var. İstisnalar Kaideyi Bozmaz değil mi ?

6 yorum:

Gay Panda dedi ki...

oha ya ankarada sevgiliyle el ele dolaşma? ben cafede yastık altından tutarken bile zorlanıyorum :O yavrum aç bakayım bi gözümü bilgilendir beni bakayım ;)

Unknown dedi ki...

aa yok cnm yani ne varsa anlattım işte :)

anlatsam bi bok olmaz dedi ki...

bir Ankaralı olarak kar yağdığında botanik parkta sevgiliyle geçirilen zamanların müptelasıyım :))

Unknown dedi ki...

ahh ahh aşk ankarada kışın daha güzel cidden :))) botanik parka hiç gitmedim kar yağsında bir gideyim :D

gay werther dedi ki...

bişi diycem :D saydığın yerlerin hiçbirinde daha el ele gay çift görmedim ben :D bunca yıl tunalı, bahçeli falan diye kandırılıp başka yerlerde mi gezdim yoksa ben :D Ankara candır ankarayı seviyorum :D her ne kadar üniversitede istanbula gitmek istesem de ankara bırakmadı beni :D

Unknown dedi ki...

Ben kolejde ve bahcelide denk geldim :) once elele tutusup sonradan ikiside birbirine sarilarak yurumuslerdi...

Yorum Gönder