HELP ME! ÇIKMAZA GİRİP ÇIKAMAYAN BEN

on 29 Ağustos 2012 Çarşamba



İnanamıyorum kalbim sıkışıyo onu düşünmediğim zaman olmuyo. Hiç böyle olmuş muydum diye düşünüyorum ama cevap hayır...
Evet ben acaip şekilde abayı yakmışım ona... Okadarda derdim ha  Ekin sen asla sırıl sıklam aşık olmazsın heleki bu ortamda hayatta olamazsın derdim. Ne kadarda yanılmışım! Olayı baştan anlatsam iyi olucak. Biraz günlük tutar gibi olucak ama napabilirim ? içimdekileri dökmenin en iyi yolunu yazarak çıkarıyorum.  Son bi kaç gündür sıkıntı stres kafayı yemekteydim hatta agladım bile yani o derece.konunun başlangıcı sevgilimin hasta olması ile başlıyo. Zaten ozaman anladım delilik derecesinden aşık olduğumu.
Sevgilim hasta yatıyo ailesinin yanında bana 16 saatlik bir uzaklıkta sabah erken kalktım günaydın mesajını yolladım biliyorum sabahın 7si ve o hala uyur dedim ama uyumuyomuş anında cevapladı. Erkencisin falan derken birde öğrendimki hastaymış uyuyamamış. İçim bir yandıki yolda ekmek almaya gidiyorum kalbim sızlıyo hemde. Nasılsın neyin var falan derken işte öğrendim rahatsızlığını önemli bişi yokmuş biraz midesini bozmuş.
O gün 4 saat aralıkla nasıl oldun askım diye 3 defa mesaj attım 2 sini cevaplamıştı  sonuncusuna cevap gelmedi aradan bir saat geçti ve ben meraklandım  gelen mesaj “-Milyon defa sordun iyiym  sıkacağına bırak öleyim “ dedi Ne yapsam bilemedim başımdan kaynar sular hatta kızgın yağlar döküldü o derece ... İyi olduğunamı sevineyim yoksa bu mesajamı üzüleyim bilemedim. Bende onu tersledim.
Korkuyorum çünkü önceki ilişkim gibi olsun istemiyorum bitsin istemiyorum acı cekmek istemiyorum. İlişkinin yürümesi için elimden gelen çabayı gösteriyorum. Ona çok güveniyorum ama bir taraftanda içim içimi yiyo ya tee uzaklarda başka ilde gay arkadaşları ileyken yanlış bişi yapıyomu diye... Diyiceksinizki gerçekten onu seviyosan ona güveniyosan bu düşünceyi unut.bunuda düşündüm evet geçekten seviyorum güveniyorum ama onun geçmişinide biliyorum. O başka ildeyken arkadaşlarını tanımıyorum. Ama eminim yapmadı yapmazda güveniyorum da...
Neyse trip attım msj atmadım ertesi sabah o kendisi mesaj attı günaydın diye günaydın dedim ve mesajlaşma bitti ben bu arada bizim aramızı yapan canımdan çok sevdiğim abim kadar yakın olan insana yazıyorum durumu anlatıyorum oda meğersem bnden gizli konuyu araştırmış sevgilimle konuşmuş esasını öğrenmiş. Yarım saat falan oldu 25 saatten sonra mesaj attım sevgim nasılsın diye canı sıkkın yürüyüşe çıkmış yalnzısan arıcam dedim ve aradım. Beni özlemiş ailesinin yanında sıkıntıdan patlıyomuş  buradaki arkadaşlarını özlemiş vs. Sonra senle bir konu hakkında görüşcem gelince dedi bi an nevrim döndü konu ne merak ettim soruyorum söylemiyo  ortak arkadaşlarımızda çıt demiyo anlatmıyolar ya ağzından kaçırı verdi falanca arkadaşlarımız sana bişi dememişler oh ne güzel falan diye. Ben durur muyum ? aslaaa ! telefonu kapatmamla beraber hemen arkadaşı aradım ciddi ciddi aramızda kalıcak diyerek kendi durumumu anlatarak o merak ettiğim görüşme neyle ilgili anlatmasını istedim. Öyle bir konuşmuşumki zaten  bülbül gibi şakıdııı J
Meğersem konu artık 3 ayın dolması ile cicim aylarının son bulmasını sık sık mesajlaşmanın yanlış oldugunu ilişkinin daha ciddi boyutlara cıkmasını istemesiymiş zaten konu benim için sıkıntılı değil senin içinde değil demişti.  Öyle bir rahatladımki anlatamam...
Ağalamak istiyorum ağlayamıyorum rahatlamak istiyorum ağlasam olacak ama olmuyo azcık duygusal bir yapım var bunuda yeni anladım YUH BANA ... yazıyorum bi nevi rahatlıyorum bunu çok iyi anladım.
Aaaa bak bahsetmeyi unuttum sevgilim gay arkadaşları ile ankaraya gelicekmiş buradaki gay bara gidip sabahındada istanbula gidiceklermiş ve ne kadar gay cafe ve bar varsa geziceklermiş. Gelde kafanı tırmalamasın bu konu yanındaki arkadaşları kesin birileri ile birlikte olucak adım gibi eminim ağzından kaçırdı çünkü... ee benim sevgilim ? Güven nereye kayboldu  ? Sizce bu durumda ne yapmalıyım ? Hayır gitme sen dersem ki gidicek ama aramız bozulcak git desemde benim kalbim buna nasıl dayanıcak ? çünkü ben onunla gidemiyorum ne yapmam lazım biri bana yardımcı olsun

HELP ME !

4 yorum:

Unknown dedi ki...

hımmm pek bir karışık durum ama sevgilinin gey barlarda ne işi olduğunu anlamadım açıkçası. madem seni çok seviyor artık o başı bağlı bir erkek bu kadar gey bar dolaşmasını anlamak mümkün değil.. benim sevgilim olsa tabii git derdim ve beni de unut bebeğim.... Benim gidemediğim gey barda onun ne işi var.. gey bar ortamını biliyorum tek gecelik sex merkezi gibi.. çok nadir insan ilişki bulmadan çıkar, bir de sevgilisi olanlar.

sonuç sevgilinin davranışları hafiften açık ilişkiye dönüyor. dikkat et, kendini alıştır derim. sen de bunu düşün açık bir ilişki yaşamak ister misin? bir de ilişki ilerledi artık çok mesajlaşmanın anlamı yok.. oha diyorum bu nasıl düşüncedir yani :)

daha da ilelediğiniz de konuşmaya da gerek olmayacak sanırım hahahah

Unknown dedi ki...

ahh ah Bigaycığım iyice sarpa sarıyo ne oldugunu anlamıyorum bnde.. aşkımlı canımlı cicimli diyo gelince senle konuşucam sabret diyip duruyo ama nedir söylemiyo bu yazıda bahsettiğim konuda değilmiş halbuki ...

Ogaybende dedi ki...

ilişki 3 ayını doldurdu canım cicim ayı bitti artık daha az mesajlaşırız falan ne demek yahu? insan özlediği her an sesisini duymak istediği her an yanında olmak istediği her an aramalı sormalı hatta her an istemeli sevgi - aşk bu değil mi zaten? sen nasılsa ceptesin vari davranışlar da ne mana? senin olmadığın yerde onun ne işi var ki hem

çok mu agrasif cevap verdim acaba (o.O)

Unknown dedi ki...

Yok cnm agresif falan değil aksine doğruyu diyosun
Bende aynı tepkileri verdim hala da vermekteyim. Ama işte durumlar ortada bakalım gitsin gidebildiği yere kadar :D

Yorum Gönder