Özlemek ?

on 15 Ağustos 2012 Çarşamba

ü Özlemek Nedir?
ü Kimler özler?
ü Duyduğun bu his gerçekten özlem mi ?
Tamam kabul ediyorum biraz mim yapar gibi oldu.  Ama hiç düşündünüz mü bu soruları? Ben düşündüm. Hemde çoook düşündüm ...
Özlemek nedir ?  İşte ilk soru; Bana göre özlemek, Özlediğin kişiyi her an yanında istemektir. Ona sıkıca sarılmak, kokusunu iliklerine kadar hissetmektir. Ayrı iken acaba şuan ne yapar nasıldır ? aç mıdır? Canı sıkılıyor mu ? Acaba oda Beni düşünüyor mu demektir ... Bunlar kiminize göre saçma gelebilir, hatta dersiniz “- bu son söylediklerinizin özlemek ile ne alakası var “ diye. Ama var çok alakası var. Özleyen kişi bunları düşünür.  Aslında yanlış yazmışım 2. Sorudan sonra bunları yazmam lazımdı. “Kimler Özler?”  Esas soru bu ki “Özlemek” nedir anca onlar bilir ...
Kimler Özler?  Tipik herkesin bildiği Kilişe bir cevap veriyorum seven özler ... Ama günümüzde bu seven kavramı çok değişti... Her önüne gelen seviyor artık. Ama bir bakıyorsun 1hafta sonra ayrılıyor yada ay hatta aylar sonra. Ayrılmayı geçelim sadece sevgili olanlar sever gibi oldu. Sevgili olmayanlar, platonik takılanlar, sevdiğine açılamayanlar... Bence gerçek sevenler bu saydıklarıma uyanlar . Sevgi hemen olabilecek bir şey değildir. Zaman ister, sürekli görmek ister, sürekli duymak ister, ve en önemlisi sürekli hissetmek ister. İşte bu son yazdığım madde ile son sorumun cevabını da az çok verir gibi oldum. Bir tarafta aylarca sevip sonradan birbirine açılmış hatta çıkmaya başlamış bir çift olsun. Bir tarafta da hemen yeni tanışmış 1 hafta sonrada çıkmaya başlamış bir çift olsun. Gerçek aşık olan gerçekten sevgiyi aşkı ve ÖZLEM i hisseden ilk çift ... Kim ne derse desin doğru olan bu.
Peki “Duyduğumuz bu his gerçekten özlem mi?” yukarıda da az önce örnek verdiğim çiftler varya 1. Çift için evet ... 2. Çift içinde evet ama hissiz evet. Onlarda his yok en ufak tartışma ilişkiye zarar verir. Birde eski sevgiliye olan özlem vardır. Herkes buna özlem der ama aslında nefrettir. “-Neden nefret olsun ki?” dediklerinizi duyar gibiyim. Ama Nefrettir bu. Adı üstünde bitmiş gitmiş ilişki eğer gerçekten özleseydi gerçekten aşık olsaydı zaten bitmezdi ki... Bunu yaşayanlardan biride benim. Başta özlediğimi sanıyordum hemde deliler gibi hiç aklımdan çıkmıyor. Ama onu gördükçe içimdekileri arkadaşıma anlattıkça anladım bu özlem değil!               Nefret !!!!  ben acı çekmişim ve hala acı çekerek özlediğimi sanıyorsam bu aptallıktır ama allahtan  böyle bişi hissetmiyorum. Siz siz olun eskiyi özlüyorsanız önce geçmişinize bir bakın.
Ne olmuşta bu hale gelmiş ilişki bir düşünün. Onun hala sizi sevip sevmediğini anlayın. Zaten eğer sevmiyorsa da ne yazar.  
   

   Benim gibi inatçı tiftik keçisinden duyduklarınız bu kadar. Özlediğiniz kişiye değer verin ama eğer sevgiliniz yada platoniğiniz ise bu sözüm eski defterler için geçerli değil.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Keçim vallahi her cümlende keçiliğini göstermişsin ;)
yani cümlelerin ne kadar kesin ve bu budur şeklinde.. Her insan birbirinden farklı da olsa dediğin gibi çok ortak davranışlar sergileyebiliyoruz.. O yüzden bazı genellemeler su götürebiliyor ama genellemeler her zaman doğruya götürmeye de biliyor..

Sonuç olarak nefret kısmına çok katılmıyorum, o adam sevdiği halde o ilişki bitmiş olabilir sonuçta.. nefret duygusu mudur gördüğü an boynuna sarılma isteğini getiren? bence değil.

Unknown dedi ki...

Bigaycığım adım keçi huyum inat keçiliğimi gösterdim evet :)istisnalar kaideyi bozman demişler bende bu yolda ilerledim :)

Nefret kısmına gelince nefretim ona bana yaşattığı acı yüzünden olsa gerek. Yoksa bana yaptığı iyilikleride pek çok. Ama şuna eminim akrşıma çıksa boynuna atlamam :)

Yorum Gönder