Cennette miyim Neyim :)

on 16 Aralık 2013 Pazartesi
Cennetemi düştüm ne oldu ?


Erkekler yurdu aman tanrım bildiğin cennet yuvası  desemde inanıp inanmamak sizin elinizde :) Başınızı bi dönderiyosunuz uzun boylu kaslı maslı dalyan gibi errrkekler birde öbür tarafa bakıyosunuz neyse öbür tarafa bakıpta gözümüzün zevkini kaçırmayalım :) Yani anlayacağınız her çeşit insan daha doğrusu erkek var :))  

Grindrı bi açıyorum bir iki kişi çıkıyo ama horneti bi açıyorum tüm şehir burda erkek yurdundan 3 kişiyi buldum mesela :) ama pekte bakılcak cinsten değil tırttt :)) 

 

Ah şu kaslılarda bizden olaydı ya :( nerden biliyosun bizden olmadıklarını dediğinşzi duyar gibiyim ama artık bakınca kim gay kim değil anlar oldum :) o derece yani ... 

Adamların işi gücü kız tavlamak porno izlemek maç izlemek  kızların götünde dolanmak olmuş ya resmenn ...  Hayır herbişiyi geçtim heteroların arasında kala kala  hetero oldum çıktım :) 

Kendimi belli etmetim diye kırk takla atar oldum kızlara bakar gibi yapıyorum konuşuyorum ama ben kendimi biliyorum biri bana bi kızı gösterdiğinde herkes kıza baktığımı sanıyo oysaki bilmiyolarki arkasındaki oğlana baktığımı :)) 

Kampüste bizden arkadaşlarımda var şükürler olsun can sıkıntısında paso takılıp erkek kesiyoruz :)  hayatımın uzunca bir dönemini artık burda geçiricez alışcaz napalım :)  özlemişim be buraya yazı yazmayı öncelikle yazmadığım dönemlerde özür dilerim ama ne olaylar ne olaylar oldu bir bilseniz hepsini yazıcam artık :) 

4 yorum:

Kaan Arer dedi ki...

bahse girerim yazmazsın ;) hehehe
görülen keyfin yerinde maşallah..

Ekin Türe dedi ki...

Yazıcam yahu neden yazmayım :)) sorma keyfim pek yerinde ne demezsin...

Yigit Tan dedi ki...

Yaz yaz. Bakalım bizim zamanımızla sizin zaman arasındaki farklara :) Ne grindr vardııı, ne hornet :))) Neyse ucundan interneti yakaladıydık. Bi mirc vardı, hey gidi hey :))))

Ekin Türe dedi ki...

Hey gidi günler hey :) sen hala gençsin canım taş gibisin maşşallah :))

Yorum Gönder