Doğru Yol ...

on 16 Eylül 2012 Pazar


         Veee mutlu haber. Hersey yolunda. Sevgilimle mutluyuz son 2 gunumuz okadar guzeldiki yedik ictik gezdik eglendik. Herseyi döktük ortaya konustuk sorunlar bir bir cözüldü. Ve ben gözetim altindayim bu ne demek tahmin edebiliyomusunuz ?  Baslarda deli gibiydim sinirden. Ama bazi konularda hak verdim ona vermedim degil. ( Hak verdim yani baska bisi anlasilmasin :)

           Sikintilarimiza gelirsek bnm biraz daha olgun davranmam erkekligimi daha da belli etmekmis . PirttTt sanki belli etmiyorum. Hayir anlamadigim konuda rollerin çakışması ... Evet çakışması sonucta tamam ikimizde AP oluyoruz ama bu konu öyle bir dert olmuşki benim Pasif  olmamım kişiliğimi etkilediğini düşünüyo...

              Zaten cevremden olumlu tepkiler alıyorum. Kendimi övmüş gibi olucam ama kusuruma bakmayın niyetim o değil. Ha bak konuya döneyim. Çevremden olumlu tepkiler alırım dedim. Ne kadar efendisın yakışıklısın bir hiçbir bir erkeğe benzemem. Her ortama uyarım nabza göre şerbet veririm. Ama sevgilim için bunlar yeterli değilmiş. Dahada erkek ol ! Olgun olduğunu göster dedi o an ağzımdan bır " OHA LAN " lafımı çıktı. Ama şaşkınlıktan. Sevgilim ne dedi inanirsiniz ?  " Hah işte böyle " dedi.

            Konuşmaya devam !   Açıklama üstüne açıklama ... Benim yapım boyle ne yapabilirim ? Kaba hödük biri olamam ya. Ama dedim soz verdim bu olgunluğu sana göstercem diye. ( Tabi bu olgunluksa :S ) aaaa bak ev arkadaşları sevgılını eve getirme demiş. Nasıl canı sıkılıyo. Sevgilim bende kalamıyo diyo. Ama bu konuda ev arkadaşlarına hak verdim sonuçta o evde yaşıyolar ve bircok kişi gelip gidiyo eve sıkıntı çıksın istemedim...

             Arkadaşlarımızla birlikte güzel bir akşam yemeği yedik inanın okadar cok eglendimki :) sonrasında kahve molası ardındanda eğlence ... Sonrası dağılma ama benim için bunun sonrasida var gece kızılca kıyamet koptu kaldığım eve gelen geçen kalmadı. Hatta biri koli kesmek bile ıstedi sıçtım ağzına ... Misafir gelmişim bizi karşı daireye gönderip koli kescekmis ! Okadar kolaydı sanki :)

       Benim çemkirmem okadar işe yaramışki yanımdaki diğer arkadaşlar rahat etti. Varmı böyle bir terbiyesizlik A dostlar diyin hele bana bi ... Ayyy uzun süredir görmediğim dostlarımıda gördüm vallaha ... Birbirini madileyende oldu benim gibi güllüm atanda :) Gece 4 dedim sevgilim gelcek sabaha ben yatıyorum :) benim yatmamla evde bir sessizlik ışıklar kapandı :)

              Yani anlayacağınız herşey yolunda :) sevenimde çok allaha binlerce şükür. Aaa bak bir gözlem yaptımki onuda bir iki güne. Ankara'da gay olupta el ele yürümek neymiş iyi õğrendim aslında biliyodumda kendimi geliştirdim diyelim :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

aaaa el ele yürümek mi? Oyh ne hoştur o öyle.. Her şeyi geçtim de buna takıldım işte..

Aranızın düzelmesine pek sevindim, ayrıca sevgilin senin pasif olmandan pek şikayetçiyse sende hep aksit ol canım aaa ne gereksiz bir muhabbet gibi geldi kusura bakma ama..

neyse güzel gitsin her şey inşallah :D

Unknown dedi ki...

O yazıyı merakla bekle sen bilmem nasıl bişi olucak ama fazlada zaman kaybetmeden yazmak istiyorumm nasıl bir gözlem yaptıysam :) vallaha sevgilim bana öyle dedi ap ilişkilerde pasiflik oldukça kişiliğinde değişeceğine inanıyo.. ama ben ne yaptım ?? sonunda tamam demesini sağladım :) "Erkekim" ulan ben :D ahaha

Ogaybende dedi ki...

olayların düzelmesi iyi bir şey, şu müzik box ekleme olayında playlistin kapanmadığı gibi müzikte çalmıyor zaten söyleyeyim :) sayfanın anasını dizaynının anasını ağlatmış lol

ayrıca yorum yazdıktan sonra yorumlara cevap yazıp yazmadığını göremeyeceğim zira e-posta ile takip et olayı uçmuş o da sanırım müzik box unla alakalı

Unknown dedi ki...

Sorma O Gay'cığım bnde anlam vermedim ama en kısa sürede tüm bu sorunları halledeceğim :) Sizden önce sizlere böyle düzen sunduğum için benim içim rahat değil cidden ... ama halledeceğim :D

Yorum Gönder