Aşk Sen Nelere Kadirsin

on 13 Eylül 2012 Perşembe
                                
Ahhh aşk sen nelere kadirsin :) Evet sevgilim geldi. Çarşamba sabahı gelmesine rağmen perşembe sabahı almış oldum haberini. Ahh kıyamammm yol yorgunuymuştu.

Telefonda cok sıcak davrandı. "Aşkım, Canım" dedi. Ama Bigay'cığımın dediği gibi böyle sözler pekte samimiyet belirtmiyo artık bu devirde. Ama yinede mutluyum. Ayaklarımı yerden kesmeyi başardı :) Ama aklımda hala tek o düşünce " ya bunlar kötü haber den önceki sıcak sözler ise" ama bunun içinde hazırlıklıyım.

Cuma gecemi onula geçirmek istiyorum ama onun kaldığı yerde atletik höt höt sporcu hetero arkadaşı varmış kalamayabilirsin dedi. Aslında kalsam ahaha sabah hangi yataktan kalkarım bilmiyorum :)

Ayyy unuttum hediye alıcaktım kaldı iyimi ! Ama suç onda geleceği tarihi söyleyeydi değil mi :) aaa bak bu arada mail yoluyla yazı yazmayıda öğrendim hatta bu yazıyıda mail yolu ile yazıyorum. Ne güzelmiş ya :)



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ehh hadi hayırlısı bakalım, pek sıkıntı yok gibi görünüyor, ama yine de sen ipleri bırakma daha.. ben bir kere işkillendim bu çocuktan ;)

Unknown dedi ki...

Ahh Bigay'cigim neler neler oldu kisa bir yazi ile anlatcam olani biteni ayrica cuma ekildim bildigim ekildim bulusma bir olsun hepsini yazacam buraya :)

Yorum Gönder