Hepimiz Pipimiz İçin (MiM)

on 27 Ağustos 2012 Pazartesi

Canciğer kuzu sarmam bitanem Bigaycığım  cidden çok samimi söylüyorum Seni Çok Seviyorum
                Beni daha önceden tanıyanınız yok saolsun Bigay beni tekrar blogger dünyasına döndürdü ve ilk mim ‘im için bana bir şans tanıdı. Şimdi herkesinde bildiği gibi Mim de bazı kurallar var ( ben bu kuralları tövbe bilmezdim  ) kuralları aynen Bigaycığımdan kopyalıyorum.
Kurallar:
1. Kuralları üşenmeyip yazan Kezban' a MiM yaratıp sizi ve beni eğlendirdiğim için Bigay’a, paslayarak başınızı belaya sokan bana teşekkür edersiniz ki ben Kezban'a ve Bigay'a teşekkürlerimi sunucam.
2. Mim çok basit, maddeler hakkında ki yorumlarınızı yazın, yaparım yapmam diye belirtin, en sonunda da  bu maddelerin ya tamamını ya da7/8 ni, 6/8ni yapıyorum gibi istatistik çıkarın ki açıkça oranı bilelim.
3. Bu sekiz madde dışında bence şunu da yapıyoruz diye kendi maddenizi de ekleyebilirsiniz. Özgün olmak adına önemli. Sizin düşüncelerinizde sonuçta önemli
4. En fazla 3 kişiye paslayabilirsiniz. Pasladığınız kişinin yazması için baskı uygulamalısınız. “Sizin de bu blogta bir ağırlığınız olsun di mi?” diyen Bigay doğru söylüyor ama ne kadar baskı kurabilirim bilmiyorum :S
5. MiM başlığı sabittir herkes bu başlıkla yazar. Dişi bloggerlar "Hepimiz Kukumuz İçin" diye değiştirebilir tabii ki  hahaha

                Öncelikle kurallar için Kezban’ a teşekkürlerimi sunuyorum. Hemde bol bol  J Ardından canım dostum Bigay sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum bu Mim ‘i yarattığın için, ayrıca bana pasladığım içinde. Ve gelelim kurallara ardından benim yorumlarıma...
1.       Hangimiz tanışıp hoşlandığı insanı hemen çıplak hayal etmiyor?Karşı tarafla ''pokemonlar'' konusunu konuşsanız bile o an çoktan içimizden ''seni seçtim sikaçu oyş'' diyip,türlü fantezilere dalıp gidiyorsun.Kimse bana ''ayy kezban uydurma'' falan demesin!
Ciddi ciddi hemen çıplak olarak hayal etmiyorum şahsen. Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. En azından biraz süre geçmesi lazım. Hayal edebilmem için onun a’mı p’mi yöneliminde  bunu bilmem gerekir o anki yönelime bağlı yani J Bigay’a dan kopya çektiğimi sanmayın sadece kafalarımız uyuşuyor ... Ayrıca ben hoşlandığım çocukla eğer vakit geçiriyorsam onun yanındayken bunu hayal etmem o yanımda yokken hayal ederim.

2.       Hangimiz biriyle buluşmaya giderken en sevdiği veya yeni aldığı kıyafeti giymiyor?Evet evet daha etiketini bile sökmeye kıyamadığın şeyi o an ''amaaan senelerdir var bu bende'' yüzsüzlüğüyle giyiyorsun.Halbuki evde klorak lekeli pijamanla oturuyorsun.                       Bak bu doğru işte kesinlikle katılıyorum sana biri ile buluşmaya giderken hele ki bu kişi sevgilim yada hoşlandığım çocuk ise kesin şık görünmem lazım. Ee bunun yoluda kendimi hangi kıyafetimle mutlu ve yakışıklı hissediyorsam o kıyafet olacak. Genelde bu durumlarda spor keten gömleğim çok iş görüyor.

3.       Hangimiz sevgilisinin evinde titizlikten ölecekmiş gibi davranmıyo?Normalde evde taşaklarını avuçlayıp sonra bişey olmamış gibi mouseu tutan insan.Sevgilisinin evinde veya otelde her nerdeyse...hemen bi Ayşe Teyze'ye bağlıyo.Yok sürekli koltuk altını kontrol etmeler,tuvalete gidip dişlerinin arasında bişey var mı diye bakmalar.Ohoooo
Bunun nedenini Bigay’ın sayfasında yorum yaparkende yazmıştım. Sonuçta herkes sevgilisinin yanında hoş kokmak temiz gözükmek ister. Onun gözünde değerinin artacağına kanaat getirir. Bigay bu durumu iki yüzlülük ile kendisini yanlış tanıtmaya yorumlamış. Doğruda yorumlamış ama şunada değinmeden geçemem. Her insan bir müddet sonra yaptığı rutin şeylerden sıkılır. Ve gitgide sevgilisinin yanında kendisi gibi olmaya başlar.

4.       Hangimiz dışarda yemek yerken içinden hesabı düşünmüyo?Bi kere zaten ''kim ödeyecek?'' kısmına girmiyorum bile.Ama şu hesap olayları çok rezil bişey.Hadi bunu ilk tanıştığın kişiye göre yorma.Mesela uzun ilişkilerde de çok tehlikeli bi konu bu.Ya bi taraf daha çok öder,ya ikisi ortak öder veya bi taraf hiç ödemez.Bunu cinsellikte oynadığı role bağlayanlar da var.''Ben ödeyemem o ödesin,sonuçta aktif o''diyenlere az çok şahit oldum.''Eee sen karın tokluğuna mı sikişiyosun tatlum :D:D?'' diye sorduğumda da çok terbiyeli cevaplar alamamışlığım var.
Bu konu bende tamamen muammada kalan bir konu.  Sonuçta sıradan bir buluşma ise her zaman alman usulünü düşünürüm  en azından bunu kendi yediklerimin parsını ödemek için . ve evet hesabı düşünürüm yani. Eğer cebimde daha fazla varsa 1 kez teklif ederim  ödemek için baktım olmaz diyo ( her şekilde olmaz derler ) ısrar etmem. Ama bu buluşma hoşlandığım bir kişi yada sevgilim ise işte durumlar değişir. Karşımdaki kişinin aktif mi pasif mi olduğuna bakmam birkere. Önceliğim onun duruşu hal ve tavırları yani kısaca kişiliği haa bu duruma aktiflik pasiflik etki etmiyomu diyenler vardır ki kesinlikle ediyordur. Kişi aktif ise zaten o ödemek ister ki yapmalıda asla ödemem  ama kişi pasif ise zaten bir çekimserlik yapar ve hesabı benim ödemem gerekir ( işte şimdi sıçtık bu yüzden pek buluşmalara katılmam ya ) bu açıklamayı yapmamın sebebi yani tamamen cinsel yönelime bağlamam demek istememdendir. Çünkü istisnalar kaideyi bozmaz. Pasif olupta hesap ödeyenler hatta aktif olupta hesap ödetenlerde vardır.

5.       Hangimiz zaman zaman Yıldız Tilbe dinlemedik ki?Müzik konusuna baktığımızda herkes Yann Tiersen'in 2.şubesi nerdeyse.Öyle kaliteli,öyle süper marjinal kişilikleriz ki sıçtığımız boklar bile biblo gibi.Hay allahım ben bi kere çok darlanmışım,canım sıkkın.Msnde de ne dinlediğimiz gözüküyo haliyle.Açmışım bi tane Gülden Karaböcek dertlenmişim.Hemen birisi aşağıdan ''Ya şaka mı:)?'' diye bana yazmış.O sıkıntıyla ben bunu görünce 2-3 aydır konuşup anlaşmama rağmen azına yüzüne sıçıp yollamışım.Geçen hatırlattı,tanıttı kendini yinee artık arabeskçi olmuş ehehehe..Neyse
Vallaha müzik zevkime kimse karışamaz yeri gelir Yıldız Tilbe dinlerim yeri gelir yabancı müzik dinlerim. Müzik insanın ( en azından benim ) o anki ruh dünyamı yansıtır. Bu arada asla dinlemem dediklerimde vardır tabiki örn: İsmail Yk       Haaa biri bana “aa ne kadar eski şarkı dinliyorsun “ yada buna benzer aşağılayıcı bir söz söylerse dediğine de pişman ederim .


6.       Hangimiz evde annemizle saç baş kavga ederken bi anda çalan telefona ''Alo ifindiiim ivit napiiim ivdi oturuyorum işte'' diye sakin sakin cevaplar vermedik ki? Aslında bunu da çok yapıyoruz.Ailemizde olan sorunları kesinlikle kimseye anlatmıyoruz.Özellikle sevgilimize daha bi anlatmıyoruz.O bizim ailemizi pür neşe,sevimlilik şelalesi,neşe zoptiriği,şirinler köyü olarak gördükçe kendi ailesinin bokluğundan bahsetmek istemiyo.Eee al işte sana karşılıklı ayakta sikmece.Bilmiyorum ya bence insan ''ben dün anneme kafa attım biliyo musun?'' demeli.(ehehehe yani kafa atmamalı tabi) Bazı şeyler biraz daha samimi olmalı...
Kısa ve öz diyorum bu biraz kendini yanlış tanıtmak oluyor. Haa herşeyide anında dakikasından anlatmak olmaz ama karşı taraf senin suratında yada sesinden bir şey anlarsa da saklamamak gerekir  yada yanlış bir şekilde aktarmamak gerekir ( yalan )

7.       Hangimiz daha sevgili olmadığımız halde o kişiye ''BENİMSİN'' tavrıyla yaklaşmamıştır ki? Aslında en yarak gibi olanı bu bence.Aranda daha ne olup bittiğini bilmiyosun o kişiyle ve gidip trip atıyosun.Bence birini kıskanmaya hakkın olmadığını düşündüğün an kapı kolundan bi farkın kalmıyo.O çok göt bi durum...çok çok hem de..Sevgili desen değilsin,arkadaş desen hiç değil,nesin amk sen? Kuzen misin enişte misin la bioksin beyinli!!!
Şahsen öyle bir durumum olmadı. Çok samimi bir şekilde bunu dile getiriyorum. Sonuçta karşılıklı hoşlanmadığım birine yada sevgilim olmayan birine “BENİMSİN” demem. Bu aynı “olmayacak duaya amin demek” gibi bir şey olur ...

8.       Veee hangimiz özlediğimiz kişiyi düşünürken bir başkası tarafından da biz özlenmedik ki? Bu çok doğru kordineli gidiyo maalesef bu hayatta.Senin özlediğin başkasını özlüyo,başkası da başkasını özlüyo,sonra o en başkası gelip seni özlüyo...Belki bilmeden bi elazığ burma bilezik halkası yaratıyoruz bazen ama hayatta böyle nevrotik.
Ayy ben bu durumu çok yaşadım. Onu özlüyorum ama o beni özlemiyor oda eski sevgilisini özlüyor. Onunda eski sevgilisi hayatına giren ve onu etkileyen kişiyi özlüyor. Saadet zincirimiz devam ediyor ama uçtaki kişi beni özlemiyor. Buna adım gibi eminim ....
İstatistik sonucu : 6/8 oran okadarda yüksek sayılmaz ama sınırda mıyım nedir J Dikkat etmekte fayda vardır diye umuyorum ... Ve ilk Mim’imde hayırlı uğurlu olsun

Yigit Tan, Patrik'in Dünyası, ArnavutKaldırımı sizlere pasladım umarım eğlenirsiniz J

2 yorum:

BiGay dedi ki...

oldukça başarılı :)
ayrıca a ve p olayı hesap ödemede pek etkin değildir diye düşünüyorum. Benim öyle bir durumum olmadı ya da.. Bence daha çok parası olan ödeyebilir neden olması ki? Bu adaletli bir şey olur..

Ekin Türe dedi ki...

sende haklısın ayrıca beğendiğin için teşekkür ederim :)

Yorum Gönder